تحولات منطقه

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با تبریک این پیروزی به کادر فنی، بازیکنان چادرملو و مردم استان گفت: پیش از آنکه تیم ما با اخراج یک بازیکن مواجه شود، عملکردی فوق‌العاده داشتیم و بازی کاملاً در اختیار ما بود.

تارتار: پیش از اخراج، فوق‌العاده بودیم/ امیدوارم تصمیم داور درست بوده باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

"مهدی تارتار" جمعه شب پس از بازی در جمع خبرنگاران با اشاره به صحنه اخراج بازیکن تیمش افزود: این صحنه باید توسط کارشناسان داوری مورد بررسی دقیق قرار گیرد، چرا که تیم ما برای کسب پیروزی کاملا آماده و مسلط بود.

وی ادامه داد: ما بی‌محابا حمله نکردیم و با برنامه بودیم، بازیکنان امروز عملکرد بسیار خوبی داشتند و به همه آن‌ها خسته‌نباشید می‌گویم.

تارتار خاطرنشان کرد: این شکست اتفاق خاصی برای تیم ما رقم نمی‌زند، اما امیدوارم داور در صحنه اخراج اشتباه نکرده باشد؛ ناراحت هستم از داور اگر اخراج ما درست نباشد.

ا تیم فوتبال چادرملو اردکان در یک بازی برتر و تماشاپسند موفق شد در خانه خود، تیم صدرنشین گل‌گهر سیرجان را با نتیجه سنگین ۵ بر یک شکست دهد.

این مسابقه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر کشور از ساعت ۱۸:۴۵ روز جمعه با حضور محمدرضا بابایی استاندار و بیش از سه هزار تماشاگر یزدی و ۲۰۰ تماشاگر کرمانی در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha